BOOTYCAMP

På Bootycamp-passen fokuserar vi enbart på sätesmuskeln (rumpan) och benmusklerna. 

UPPLÄGGET

Med högintensiva pass som kombinerar tyngre lyft och plyoträning kommer ni bli väldigt trötta i rumpan och benen. Dagarna efter kan ni mycket väl känna av en del träningsvärk. Känslan, kunniga coacher och resultaten kommer göra att ni vill komma tillbaka och köra detta pass om och om igen!

Under passen kommer vi ha fokus på att hitta maximal kontakt i sätesmusklerna. Om du inte tidigare hittat bra kontakt med rumpan så kommer våra coacher visa/lära dig hur man gör!

Bootycamp är för dig som vill bli starkare i rumpa och ben. 

VÅRA COACHER

Våra coacher som håller i Bootycamp är tre otroligt duktiga tjejer som har en perfekt mix av hög utbildning och mycket egen erfarenhet i gymmet.

Har du någon skada? Kontakta oss gärna nedan och förklara din situation. Oftast kan coachen/coacherna på plats hjälpa till att anpassa träningspasset utefter dig och det du kan göra.

Läs mer om våra Bootycamp-coacher här: Tia, Nathalie och Linnea.

NÄSTA PASS

Vill du vara med på nästa pass? Testa första gången gratis. Maila oss och boka din plats redan nu. Skriv gärna när du vill komma på ett pass. Har du några frågor om passet kan du skicka det här.

Se när nästa Bootycamp är (och alla våra andra pass) här.

 

14 + 12 =